Sunday, February 24, 2013

kami anak Yayasan Sarawak...



Ini adalah kenangan saya bersama kwn2 saya semasa menyambung STAM di JOHOR. I'm one of the students Yayasan Sarawak. Kami ditaja sepenuhnya oleh yayasan sarawak di bawah program pertukaran pelajar ke johor. Pertama kali berjauhan dgn family..yes,,this is the moment when I'm not celebrate hari raya with my family..walaupun begitu,kami dilayan dgn baik sekali selama berada di perantauan. Terima kasih byk2 saya ucapkan kepada family angkat saya yg sudi menjaga saya seperti anak sendiri. Kalian keluarga saya no.2 hehehe..in shaa ALLAH xkan dilupakan anda semua.

Now,,all my friends have thier own path...most of them are in Maktab Bangi,,Kuala Lumpur. Also in university..USIM,,UUM..UMS..UNIMAS..and the rest already worked as guru kafa..I'm proud of my friends..because today all of them are success in their life. Miss all of you girls...I hope we will make a reunion to gathering all of us as a schoolmates :)

No comments:

Post a Comment