Wednesday, March 6, 2013

kwn kite xsama

..............السلام عليكم ورحمة الله ؤبركاته
org yg kte rapat selepas family ialah kawan2..saya ada byk kwn dari tadika,,sekolah rendah,,sekolah menengah..dan di universiti.semua kwn saya baik2..saya happy sgt ditakdirkan mereka dlm hidup saya.tp dlm ramai2 tu xmustahil ada yg xkamceng dgn kte.gaduh..selisih faham..xbertegur sapa..menangis..tu semua lumrah dlm berkawan.tapi ada byk perbezaan kwn sekolah dgn kwn universiti.kalau dulu,,kwn caring sgt..pernah saya terlantar teruk di asrama,,dyorang basuh baju saya..ambik makanan utk saya,,jaga saya.selimutkan saya..saya pun x expect dyorang layan saya mcm tu.betapa saya syg mereka semua.tp bila di sini,,saya byk buat sorg2..bukan ingin di manja,,or mintak perhatian..just nak cakap xsemua kwn boleh layan kite mcm tu.mgkin sbb saya org luar..jaoh..tp itu xmembezakan apa2 pun.saya xmintak pun org baik ngn saya cuma jgn buat saya mcm xwujud.dedicated to all my friends...saya mintak maaf kalau ada buat salah..sakitkan hati korang..dan terima kasih sbb sudi jadi kawan saya selama saya berada di bumi usim ini.saya syg semua kwn saya.. :)
wallahu a'lam...

No comments:

Post a Comment