Friday, May 2, 2014

perasaan berkecamuk...

saya manusia biasa...yg punya hati juga perasaan. ada waktu saya mampu bertahan dan berlagak sayalah yg paling cool dan kuat...tapi x siapa yg perasankan akan perubahan diri saya ini. semua org buat x tahu saja. saya juga bukan seorg yg ingin menarik perhatian semua org....tetapi seolah2 kewujudan kita x d hargai. saya paling x suka org buat x layan..org buat xtahu..kdg2 kita rapat tp sebenarnya x kenal lagi isi hati. selalu bercanggah pendapat dan akulah yg sentiasa salah..engkau saja yg selalu betol. aku diamkan saja. semua kau yg betol..dan aku yg salah d mata kau. kalau bercakap x pernah nak kalah...aku hanya pendam kat dlm hati sbb x nak menimbulkan masalah walaupun aku yg tanggung sakit. perkara yg kecik tapi kalau selalu org buat lama2 akan jadi besar....sebesar marah yg ada dalam hati ni. maaf laa buat curhat kt sini. mungkin kalian x layak utk aku jadikan teman meluah perasaan sbb itulah aku luahkan di sini. tiada yg membangkang...tiada yg mencelah...tiada yg melawan..semuanya sepi..seolah2 kata2 ku d persetujui semuanya. sekian.....

No comments:

Post a Comment