Thursday, June 6, 2013

maaakkk...!!

maaaaakkkkk...!!!!
saya rindu mak saya sekarang ni..sangat2...final is just around the corner. Tapi saya semakin rindu dgn mak saya. Saya perlu fokus dgn study,saya tau tu tp perasaan nak balik tu lagi kuat berbanding nak study. Tolong lah sedarkan saya..bangunkan saya dari lena yg panjang..saya perlu teruskan perjuangan ini sehingga berakhir baru lah dapat balik ke kampung halaman. Ya ALLAH,jagakanlah ibuku selama mana beliau tidak berada di bawah penjagaanku..Amin..

kalau saya sakit kepala,migrain...mak saya tolong urutkan kepala saya. Mak saya suka belai kepala saya. Tapi bila saya diserang sakit ini kat sini,xde kwn yg pandai urut kepala saya. Saya terpaksa urut sendiri, walaupun dlm keadaan sakit. Itulah mak kita kan, bila kita sakit dialah doktor, bila kta salah dialah peguam yg membela, bila kita menangis dialah yg menjadi pemujuk setia, bila kita inginkan sesuatu dialah yg akan sedaya upaya memenuhi permintaan kita itu...

untuk bondaku yg amat aku sayangi dan cintai...Hajah Mariani Binti Suhai,masih tidak terlambat bagi saya untuk mengucapkan selamat hari lahir dan selamat hari ibu..hari2 merupakan hari ibu bagi saya..jadi,ikut suka saya lah bila saya nak wish,,hehehehe. Mummy,I love U so much... <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment